sobota, 8 listopada 2014

Zapizap - Twój profesjonalny grafik rezerwacji!

Zapizap - Zapisz i Zapomnij to najwygodniejsza, nowoczesna aplikacja do zarządzania hotelem!

Jest to proste, intuicyjne narzędzie zawierające wszystkie niezbędne w prowadzeniu hotelu czy pensjonatu funkcje.



Dzięki swoim możliwościom, przy jego pomocy bez problemu stworzysz grafik rezerwacji, bazę klientów, czy podsumowanie miesięcznych dochodów. Zalety aplikacji to m.in.:

- Mobilność - jest to program, z którego można korzystać w każdym miejscu, co umożliwia szybką odpowiedź - dzięki temu klient nie trafi do konkurencji.

- Szybka wyszukiwarka - daje możliwość szybkiego, prostego wyszukiwania  - po nazwisku, telefonie, mailu itp.,

- Elastyczność - jest skrojony do Twoich potrzeb - małego i średniego hotelu, pensjonatu, kwater, pokoi,

- Brak barier wejścia - program nie wymaga instalacji, a na stronie istnieje możliwość BEZPŁATNEGO przetestowania!

- Dowolna ilość użytkowników - w tym samym czasie pracować w programie może kilka osób - np. jedna osoba dodaje rezerwacje przez komputer, druga przez telefon.



Najlepszą wizytówką programu są opinie użytkowników:

„ Świetny, prosty program, który bardzo ułatwił mi pracę- polecam wszystkim właścicielom hoteli i pracownikom recepcji”. Alina

„Najlepsza aplikacja hotelowa! Czekałam na taki program- w końcu mam porządny grafik i wszystkie informacje posegregowane w jednym miejscu”. Emila

„Prowadzę 2 pensjonaty i czasem gubiłam się w swoich zapisach. Dzięki aplikacji zapizap, wszystkie informacje są czytelne i uporządkowane - polecam”. Magdalena

Wszystkich niezdecydowanych zachęcamy do darmowego przetestowania programu. Zapizap to najlepsze oprogramowanie hotelowe!

Polecamy:

Grafik rezerwacji - zapizap.pl

16 komentarzy:

  1. Prowadzę niewielki pensjonat na południu Polski i korzystam z tej aplikacji od kilku miesięcy. Jestem bardzo zadowolona. W końcu mam wszystkie informacje uporządkowane w jednym miejscu- oprócz terminów rezerwacji, mam listę klientów, szybką wyszukiwarkę, mogę robić podliczenia miesięcznych dochodów bez jakichś skomplikowanych arkuszy kalkulacyjnych no i co jest bardzo dużym plusem wg moich obserwacji- dzięki temu, że to program mobilny- mam go np. w telefonie- odpisuję potencjalnym gościom od razu, przez co nie trafiają do konkurencji. Z tego co wiem, to na ich stronie zapizap.pl można za darmo przetestować aplikację i nie wymaga ona żadnej instalacji. Warto wypróbować, bo taki grafik rezerwacji online bardzo ułatwia pracę osobom prowadzącym hotele, czy pensjonaty. Polecam zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem własnie w trakcie darmowego testowania ZAPIZAP i rzeczywiście, bardzo dobry, prosty, czytelny program. Na pewno będę z niego korzystała w swoim motelu- jest lepszy od poprzednich skomplikowanych programów. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zdecydowanie warty polecenia- prosty, czytelny i profesjonalny zarazem. Bardzo ułatwia pracę i dzięki mobilności umożliwia natychmiastową odpowiedź potencjalnym gościom. Nazwa idealna- zapisz i zapomnij ;) Nie trzeba się martwić terminami, szukać, przeliczać. Program wyręcza- wszystko widać jak na dłoni. Szczerze polecam- to najlepszy grafik rezerwacji jaki widziałem od lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystałem już kiedyś podobnych programów, ale ZAPIZAP jest zdecydowanie najlepszy. Nie należę już do najmłodszych i zawsze obawiałem się takich nowinek, bo nie radziłem sobie z obsługą, ale ta aplikacja jest banalnie prosta, mimo, że to bez dwóch zdań profesjonalne oprogramowanie do zarządzania rezerwacjami. Widać, że można stworzyć coś łatwego, czytelnego i zarazem posiadającego wszystkie najważniejsze funkcje niezbędne do prowadzenia hotelu. W końcu mam wszystkie ważne informacje uporządkowane w jednym miejscu i mogę na bieżąco odpisywać klientom na pytania o wolne pokoje- bo jest to aplikacja mobilna i mam ją np. w telefonie. Tani, prosty w obsłudze, nie wymaga instalacji i można go za darmo przetestować na stronie zapizap.pl, żeby nie decydować w ciemno. Polecam naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry program. Korzystam od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona. To zdecydowanie najlepszy i najprostszy grafik rezerwacji online jaki widziałam- bardzo łatwy w obsłudze i profesjonalny. Prowadzę mały pensjonat w górach i bardzo ułatwia mi to pracę, wszystkie informacje są na swoim miejscu, program jest bardzo czytelny i co najważniejsze i najwygodniejsze- mobilny dzięki czemu mogę na bieżąco odpowiadać na pytania gości. Polecam zapizap hotelarzom i właścicielom pensjonatów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przetestowałem, teraz już normalnie korzystam od 2 miesięcy- polecam. Tani, prosty, funkcjonalny program. Dziewczyny w recepcji zadowolone, ja też ;) Nie wiem czy to najlepszy grafik rezerwacji online na rynku, ale na pewno najlepszy jaki mieliśmy w hotelu i innego już nie chcemy ;) Dowiedziałem się też od znajomego, który prowadzi działalność sezonową, że można negocjować ceny w takiej sytuacji, także kolejny plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie obejrzałem filmik o zapizap na youtube i teraz poczytałem trochę- wygląda to obiecująco. Zaraz przetestuję- dobrze, że nie trzeba nic instalować. Ceny widzę korzystne, program na pierwszy rzut oka bardzo prosty i czytelny. W końcu coś się zmienia i robią programy dla ludzi, a nie maszyn lub informatyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, a myślałam, że tylko ja odkryłam zapizap :P Fajnie się czyta tyle pozytywnych opinii- tylko mnie to utwierdza w wyborze. Przyjemnej pracy wszystkim życzę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny program- prosty, czytelny, pomocny w pracy w recepcji. Goście docenili jego zalety i chwalą, że szybko odpowiadamy na pytania o rezerwacje. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to prawda- zapizap doceniają nie tylko pracownicy recepcji, ale także goście, którzy nie muszę czekać długo na odpowiedź o wolnych terminach, pokojach itp. Bardzo usprawnia pracę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam zapizap :) Myślę, że pracownicy recepcji hotelowych długo czekali na taki program. łatwy w obsłudze, intuicyjny, posiadający wszystkie ważne funkcje. Przyjemniej się pracuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapizap to świetny program. Odkąd korzystamy z niego w pensjonacie, mamy o wiele lepszą organizacje pracy i więcej gości, bo nie muszą czekać na odpowiedź nie wiadomo jak długo. Warto przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydawało mi się to podejrzane, że tak wszyscy zachwalają i przetestowałam z ciekawości na zapizap.pl. Rzeczywiście nie ma się do czego przyczepić. Świetny grafik rezerwacji online. Najlepszy z jakiego korzystałam- a trochę już tego się uzbierało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam tez ich poradnik na temat promocji obiektów noclegowych w internecie- http://guide.zapizap.com/informacja-o-poradniku/ Bardzo przydatne informacje jak pozyskać klientów. Ostatnio przypadkiem gdzieś trafiłam na forum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, bardzo pomocny poradnik, właśnie przeglądam i myślę, że pomoże mi to w promocji pensjonatu. Myślałam, że to jest bardziej skomplikowane, ale chyba dam radę stosując się do wskazówek. :)

      Usuń
    2. "Polecam tez ich poradnik na temat promocji obiektów noclegowych w internecie- http://guide.zapizap.com/informacja-o-poradniku/ Bardzo przydatne informacje jak pozyskać klientów. Ostatnio przypadkiem gdzieś trafiłam na forum."
      Właśnie czytam ten poradnik i polecam również. Reklama w internecie jest teraz podstawą, więc warto wiedzieć o co chodzi bez względu na to czy sami się tym zajmujemy czy zlecamy firmie. To ważna wiedza w każdym biznesie.

      Usuń