niedziela, 12 lutego 2012

Dom za miastem, czy domek letniskowy nad morzem?

Często stajemy przed decyzją, czy wybrać alternatywny dom za miastem, a może nawet jako podstawowe lokum lub zainwestować w domek letniskowy w uroczej okolicy, kurorcie nadmorskim itp. oczywiście rozwiązań jest wiele, gdyż nie trzeba kupować domu, wystarczy mieszkanie, apartament przykładowo w Ustce, czy Kołobrzegu, by mieć gdzie się zatrzymać na czas wakacji, wypadu na weekend. Dostępny rynek nieruchomości sopot zapewnia szeroki wybór pośród domów, mieszkań, jak i rozwiązań pośrednich jak apartamentowce i szeregowce. Wiadomym jest iż ostateczna decyzja należy do inwestora, jednak Sopot jest o tyle ciekawą lokalizacją, iż jest to miasto, a zarazem kurort wypoczynkowy. Mieszkania sopot mogą stanowić zarówno bazę turystyczną, jak i stałe miejsce pobytu. Będąc mieszkańcem Trójmiasta warto pomyśleć właśnie nad lokalizacją domu w Sopocie, który spełni nasze oczekiwania pod względem rodzaju zabudowy, jak i wypoczynkowego charakteru, bliskości do morza i atmosfery wakacyjnej rozrywki w mieście wydarzeń kulturalnych i nie tylko. Poza kwestią decyzji co do formy nieruchomości dochodzi także kwestia cen, gdyż nieruchomości w takim miejscu jak Sopot do tanich nie należą, głównie ze względu na wyjątkowość miejsca i ograniczoną ilość wolnych przestrzeni, nieruchomości na sprzedaż. Coraz trudniej kupić jest mieszkanie w centrum Sopotu z rynku wtórnego, ale i u deweloperów ceny zaskakują, w porównaniu z okolicznymi miejscowościami, a co dopiero w zderzeniu z cenami rynku nieruchomości w centrum kraju, czy na wschodzie.

5 komentarzy:

  1. W sumie wiele zależy od tego co preferujemy i gdzie nam się będzie dobrze mieszkało. Mimo wszystko należy pamiętać, że każdą nieruchomość warto jest ubezpieczyć. Ja zawsze korzystam z ubezpieczeń nieruchomości od https://cuk.pl/ubezpieczenia/nieruchomosci i jestem zdania, że warto jest je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie rzeczy są bardzo indywidualne i moim zdaniem to zależy przede wszystkim od nas. Ja jestem zdania, ze świetne mieszkania posiada deweloper https://www.eurostyl.com.pl/ i jak najbardziej jestem zdania, że zakup takiego własnego M od niego to na pewno dobra inwestycja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to już jest nasz wybór, ale czego byśmy nie wybrali to na pewno dobrze jest wiedzieć o tym co położyć na naszych podłogach. Ja jestem zdania, że świetną opcją są podłogi drewniane z https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane i wyglądają one doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwis AGD dostępny na stronie https://serwisagd-technik.pl/ to dla mnie pewność, że moje drogie urządzenia są w najlepszych rękach. Z ich pomocą naprawili moją pralkę w mgnieniu oka, a ceny były uczciwe i konkurencyjne. Polecam każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy w naprawie urządzeń AGD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeglądając różne źródła inspiracji remontowych, natknąłem się na https://www.wawerbud.pl/blog/. To prawdziwa skarbnica wiedzy o remontach i dekoracji wnętrz. Każdy artykuł jest szczegółowy i pełen praktycznych porad, co jest ogromnym atutem dla każdego, kto planuje zmiany w swoim domu.

    OdpowiedzUsuń